Bouldering

Jag misstänker att majoriteten av de nybörjare som kommer läsa den här bloggen kommer att spendera större delen av sin klätterkarriär hängandes i rep men för alla övriga som tycker bouldering lockar mest så bistår jag gärna med sällskap, teknik/träningstips och svar på en uppsjö av klätterrelaterade frågor.

Jag har inte klättrat jättelänge (lite över ett år) men gör det desto mera intensivt (ca 4-5 dagar i veckan) och tar mig upp för det mesta utan problem.

Jag klättrar i Solna och är ganska flexibel med tider (tack vare ett jobb som frilansare) så det är bara att slå en signal eller skicka ett sms på 0704-17 63 39 alternativt höra av sig till [email protected]

Må väl och klättra säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0